måndag 18 april 2011

Working girl..

Jag har jobbat tors-fre-lör-sön och idag .. och ska jobba imorgon .. det som jag tycker är jobbigt med att jobba är att jag inte hinner med att ha ett liv.. men sen så inser jag att jag har inte mycket till liv just nu iaf .. så då är det ju bra att jag får jobba .. öhm.. ja.. jag ser fram emot helgen .. japp japp .. håller tummarna för fint väder o s v .. :) Och sen så vill jag att jag och Jo ska fota lite snart igen .. det var länge sen sist och jag har en massa ideér på lager och inte minst kläder ..

2 kommentarer:

  1. Name a time, place and camera and i am ON!

    SvaraRadera
  2. mm, det som är jobbigt med att jobba är att man jobbar tycker jag. men jag tänker mig att du kommer att köpa en fin present till mig för alla pengarna du tjänar... =)

    SvaraRadera