torsdag 14 april 2011

Sun is shining , life is good..



Ska snart ta bussen till jobbet , jag har inte åkt buss på typ ett år ... för jag hatar att åka buss .. inte så mycket att sitta på bussen det är väl okej , och chaufförerna brukar vara trevliga också , har mer än en gång fått åka längre än bussturen egentligen skulle vara för att slippa gå , och det är ju mycket snällt .. spec när dom kör en 5 km extra på sin rast liksom .. men det jag hatar är att bussjäveln aldrig kommer när man verkligen behöver dom , i den här stan verkar det okej att bara ställa in en tur .. liksom Nee jag orkar inte köra den turen , eller hur tänker dom egentligen? sist jag skulle åka buss till tågstationen för att ta ett tåg till sthlm .. då kom inte bussen .. och jag missade tåget .. inte okej!


Men men , jobb idag .. mycket nöjd! ska börja dagen med 3 koppar kaffe , jag har sjukt mycket koffeincravings just nu!

2 kommentarer:

  1. haha vilken snygg bild är det perry och jonas? ;)
    så du hatar att åka buss för att bussen inte kom en gång när du skulle med tåget? =P

    SvaraRadera
  2. vilken är vilken isåfall? ja jag hatar bussen för den gjorde så jag missade tåget .. Ey Okej..

    SvaraRadera