tisdag 26 april 2011

många dagar , inte så många bilder..

Det är så tråkigt att fota när man inte har någon riktig kamera längre! :(

Så detta är allt jag dokumenterat i helgen , haha ..

Kom nyss med tåget tills stationen , blev upplockad av supersnälla Jo som följde med mig och hämtade upp katterna från deras "semester" .. nu sitter jag här och är för trött för att gå och lägga mig , mår förövrigt kasst med , måste köpa allergitabletter mot pollen imorgon och se om jag blir att må bättre , för jag börjar faktiskt tro på riktigt att det är det jag lyckats dragit på mig .. visste inte att man kunde få sånt efter så många år.. men kasst mår jag , det kliar överallt i ögonen, öronen , näsan och halsen :(



Svincool röd mockajacka från myrornas inhandlades idag :) Märket är Winchester! Precis som bröderna Sam och Dean i Supernatural .. wei!


Fina "japan" träd.. första dagen var dom rosa , sen var dom vita... magiskt!


Grillad Svärdfisk på Rumpan Bar


Skuggor helt värdelös bild ..


P spelar gitarr i hans nya crib
Jag blev "student" på Chalmers i en halvtimme eller så .. (öhm jag läste bloggar under den tiden :) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar